کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و از ساعات بعد از ظهر روز جمعه، ناپایداری‌های جوّی در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

ناپایداری‌های جوی در خراسان رضوی از جمعه آغاز می‌شود/پیش بینی بارش برف و باران

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جوی استان صاف است و پدیده خاصی نیز گزارش نشده است و انتظار می‌رود تا ظهر روز جمعه وضعیت جوی استان، به نسبت پایدار باشد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: امروز دمای هوا به طور موقت، روند کاهشی دارد و فردا پنجشنبه دوباره افزایشی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و از ساعات بعد از ظهر روز جمعه، ناپایداری‌های جوّی در خراسان رضوی آغاز می‌شود که بر این اساس ضمن افزایش ابرناکی و شدّت وزش باد، شاهد بارش برف و باران در بیشتر نقاط استان و به ویژه در نیمه شمالی خواهیم بود.

وی گفت: روند کاهشی دما که از روز جمعه آغاز می شود در روز شنبه به صورت محسوس تری وجود خواهد داشت.

رضایی‌پور افزود: طی شبانه روز گذشته قوچان و سرخس به ترتیب با ثبت رقم منفی چهار و ۲۵ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین سه تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای کنونی شهر مشهد ۱۱ درجه سلسیوس است که در گرمترین ساعات امروز به ۱۷ و در سردترین ساعات به ۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی گفت: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان فریمان با ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.